1
2
3
4
5
6 1

Жауалықтар мұрағаты

Жаңалықтар -2017

 

Сайт бойынша іздеу


Сайт статистикасы

Бүгін57
Кеше67
Апта536
Ай550
Барлық күндері53589

Қостанай облысының тірек мектептері үшін «Сабақты зерттеу: Қазақстан мектептерінің тәжірибесі» аймақтық ғылыми-практикалық конференциясы

Қостанай облысының тірек мектептері үшін

«Сабақты зерттеу: Қазақстан мектептерінің тәжірибесі»

аймақтық ғылыми-практикалық конференциясы

         «Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ Қостанай қаласындағы филиалының жұмыс жоспарына сәйкес 2019 жылдың 06-желтоқсанында Қостанай мемлекеттік педагогикалық университетінде «Сабақты зерттеу: Қазақстан мектептерінің тәжірибесі» аймақтық ғылыми - практикалық конференция өтті.

            Конференцияның мақсаты: Қостанай облысы педагогтарының Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асыру бойынша үздік тәжірибелерін анықтау және тарату; қатысушылар арасында білім мен тәжірибе алмасу.

         Конференцияға Силантьев және Свердлов тірек мектептерінің басшылары, үйлестірушілері, жетекші мұғалімдері, Алтынсарин ауданының тірек мектептеріне жетекшілік ететін білім беру бөлімінің әдіскері қатысты.

         Силантьев орта мектебінің көшбасшы-мұғалімі Михайловская Любовь Анатольевна конференцияда постерлік таныстырылымын  ұсынды.

         Постерлік таныстырылымның тақырыбы: «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық технология арқылы білім беру сапасын жетілдіру».

         Мақсаты: білім беру процесінің тиімділігін және педагогикалық кадрлардың кәсіби құзыреттілігін арттыру мақсатында Педагогикалық қызметті әдістемелік сүйемелдеу.

         Көшбасшы-мұғалім Любовь Анатольевна таныстырылымында Силантьев  орта мектебінің кәсіби оқыту қоғамдастықтарының жұмысы жарық көрді (бұдан әрі - КОҚ).

                                                         IMG 20191209 WA0028

         «Өз бетінше іздеу» КОҚ-ның мақсаты оқушылардың белсенді өз бетінше ойлауын қалыптастыру және олардың жеке қабілеттерін дамыту; оқушылар мен педагогтардың рефлексивтік мәдениетін жетілдіру болып табылады.

        «Диалог» КОҚ-ның жетістік критериясы қызығушылық деңгейін арттыру болып табылады, оларды ынтымақтастық атмосферасына тарту арқылы.

        «Бағалау» КОҚ-ғы алдына міндеттері бар: мұғалімнің зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал ету; педагогикалық инновациялар үшін бірыңғай ақпараттық кеңістікті пайдалану.

         «Алгоритм»  КОҚ-ғы алдына келесі мақсат қояды: мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыруға бағытталған инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану.         

«Эрудит» кәсіби оқыту қоғамдастығын қамтитын мақсаттар, оның жетекшісі Любовь Анатольевна: оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін жағдай жасау; шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтарды анықтау, олардың қызметін жандандыру, неғұрлым терең зерттеуге баулу.          

         Кәсіби оқыту қоғамдастықтарының негізгі жұмыс түрлері-коучингтер, менторингтер, микрооқыту, Сабақты зерттеу, іс-әрекеттегі зерттеу.

         «Эрудит» КОҚ-ның жұмысында ең тиімді болып Сабақты зерттеу (бұдан әрі- СЗ)- зерттеу процесінің мәнін түсінуді, әріптестермен өзара іс-қимыл әдістемесін және әріптестерді қолдау тәсілдерін болжайтын оқытуға кәсіби көзқарас болып табылады.

                                              IMG 20191211 WA0004

         Бұл тәсіл мұғалімдерді оқытуда және олардың тәжірибесін дамытуда коллаборативті тәсіл болып табылады, өйткені бірқатар зерттеу циклдарын болжайды.

         «Эрудит» КОҚғы мұғалімдерінің өзара іс-қимылы фокус тобының ішінде рөлді тиімді бөлу болып табылады. Сонымен, критериалды бағалау (КБ-бұдан әрі) бойынша тренер, ол мектеп басшысының оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Именалинова Джамиля Исахметовна, СЗ аясында критериалды бағалау бойынша кеңес береді және бақылау жүргізеді.

                                                      IMG 20191211 WA0005

Мектеп тренері Михайловская Любовь Анатольевнаның жұмысы әріптестердің кәсіби дамуын қолдау, жоспарлау, мониторинг, кері байланыс беру болып табылады. Коучингтер мен мен менторингтерді бақылаушы және ұйымдастырушы ретінде 2 және 3 деңгейдегі мұғалімдер болып табылады.

          Педагогтар бір-бірімен ынтымақтаса отырып, оқытудағы мәселелерді, мақсат қоюды бірлесе анықтайды және талқылайды, сабақты жоспарлайды, зерттелетін оқушыларға бақылау жүргізеді, Бақылау кестесін талдайды, өткен сабақтан кейін оқушылардың жауап парақтарын талдайды, келесі сабақты түзетеді.

          Осылайша, СЗ аясында бірлесіп жоспарлау және ынтымақтастық мұғалімдерге оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру, мұғалімнің кәсіби өсуі үшін педагогикалық тәсілдерді дамытуға және жетілдіруге көмектеседі және зерттеу дағдыларын дамытады.

                                                 Безымянный

       

 

Мемлекеттік рәміздері

 

Президентінің Жолдауы

 

Рухани жаңғыру

 

Цифрлық Қазақстан

 

Kundelik.kz

 

kaz.ru


translit1

  

indigo kz

  

sakura kz

Сайтқа кіру

<< < Маусым 2025 > >>
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жс
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30